اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
ساختار کامپیوتر
مسیر آموزشی

ساختار کامپیوتر

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از ارائه این درس آشنایی دانشجویان با پردازنده‌ها و مباحث مربوط به پیاده‌سازی آنها است. در طول کلاس ویژگی‌های مختلف یک پردازنده مورد بررسی قرار می‌گیرد و روش‌های طراحی هر بخش از آن بیان می‌شود. درس در ابتدا با مباحث ریاضی و الگوریتمی شامل روش‌های مختلف جمع و ضرب و محدودیت‌ها و ویژگی‌های هرکدام از سیستم‌های اعداد متداول در پردازنده‌ها آغاز می‌گردد. سپس با طراحی دقیق و جزئی یک پردازنده‌ی ساده ادامه یافته و در طول ترم ویژگی‌های یک پردازنده‌ی پیشرفته‌تر همانند Pipeline، استفاده از Cache و ... با جزئیات کامل مرور می‌شوند. بسیار مهم: فیلم‌های این مجموعه مربوط به ارائه درس «ساختار پیشرفته» دانشکده برق شریف در سال ۱۳۹۲ می‌باشند. با توجه به تغییرات اساسی سیلابس درس «ساختار» لیسانس و «ساختار پیشرفته» فوق لیسانس در این دانشکده، این مجموعه فیلم‌ها برای درس «ساختار کامپیوتر» فعلی لیسانس مناسب‌تر هستند. برای استفاده بیشتر دانشجویان عزیز، اسلایدهای درس فعلی ساختار نیز به عنوان جزوه به آنها الصاق شده اند. توجه نمایید که اسلایدهای الصاق شده به هر درس مربوط به جلسه درسی فیلم‌برداری شده نبوده بلکه بعداً برای درس ساختار لیسانس تدوین و ارائه گردیده است. دانشجویان علاقمند و باهوش اختلاف جزئی اسلایدها و فیلم‌ها را درک کرده و خواهند بخشید.
دوره ساختار کامپیوتر دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا موحدین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ساختار کامپیوتر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

این دوره زندگی من رو نجات داد، مباحثی که الان به عنوان معماری و معماری پیشرفته اکثرا تدریس میشه معمولا مباحث این این دوره نیستند، نمیدونم الان این مباحث تو ایران تو چه درسی تدریس میشن، ولی من شدیدا به این مباحث نیاز داشتم و خیلی طول کشید تا پیداشون کنم، کاش زودتر پیدا میکردم! خیلی ممنونم هم از استاد محترم به دلیل تدریس با جزییات و عالی شون، هم از مکتبخونه به دلیل این امکانی که فراهم کرده و مخصوصا برای اینکه به دلیل تغییر سرفصل ها این دوره رو حذف نکرده.

محمد

خوبه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی