اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش چاه پیمایی (Well logging) - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش چاه پیمایی (Well logging) - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

دسترسی به منابع زیر سطحی به دلیل عدم ارزیابی مستقیم آن ها نیازمند روش های غیر مستقیم می باشد. از طرفی هزینه زیاد حفاری و شرایط سخت نمونه برداری از این منابع، مهندسین را مجبور به استفاده از روش های غیر مستقیم می نماید. مطالعه ویژگی های فیزیکی مواد پیرامون گمانه ها و چاه ها نقش ارزنده ای در شناسایی کمی و کیفی این مواد دارد. مطالعات چاه پیمایی در ارزیابی منابع نفتی نقش بسیار بارزی را ایفا می کنند و اهمیت این مطالعات به حدی است که هر ساله ابزار جدیدی که کارایی بیشتری دارند طراحی و به کارگرفته می شوند.
دوره آموزش چاه پیمایی (Well logging) - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش چاه پیمایی (Well logging) - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی