اطلاعات دوره
مدارهای واسط کامپیوتری
مسیر آموزشی

مدارهای واسط کامپیوتری

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از ارائه این درس آشنایی با اصول طراحی مدارهای واسط کاربری، محدودیت‌ها و ویژگی‌های آنها است. در ابتدا دانشجویان با Transmission Lines و مفاهیم مربوط به آن آشنا می‌شوند و محدودیت‌هایی که در طراحی مدارها وجود دارند بیان می‌شوند. توضیحاتی درباره‌ی حافظه‌های مختلف داده می‌شود و همچنین حافظه‌های DDR2 و DDR3 معرفی می‌گردند. در ادامه انواع باسها از قبیل PCI، PCI-X و AGP بررسی و اجزای مختلف آنها شرح داده می‌شوند، پروتکل ارتباطی USB و اهداف طراحی آن ذکر می‌گردند. و در نهایت دانشجویان با واسط‌های کاربری شامل نمایشگرهای LCD، Keyboard، Printer و Mouse آشنا می‌شوند.
دوره مدارهای واسط کامپیوتری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 28 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا موحدین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مدارهای واسط کامپیوتری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

با سلام جناب دکتر موحدین بسیار شیوا و مسلط مطالب را توضیح میدهند و این دوره می توانست خیلی مفید باشد. متاسفانه تمام جلساتی که دارای پاورپوینت هستند، با کیفیت تصویر بسیار پایین ضبط شده اند و اصلا محتویات تخته قابل مشاهده نیست. بهتر است فایل پاورپوینت یا pdf هر جلسه به همراه ویدئو باشد تا بتوان حداقل فایلها را نگاه کرد. مشخصا جلسات مربوط به گرافیک نه فایلی دارند و نه مطالب تخته قابل مشاهده هستند و عملا به درد نمیخورند. همچنین برخلاف آنچه در سرفصل آمده مباحث موس و کیبرد و پورت USB اصلا وجود ندارند و ظاهرا یکی دو جلسه ابتدای کلاس و چندین جلسه انتهای کلاس در پایان ترم ضبط نشده اند. با توجه به این توضیحات علی رغم شیوایی و تسلط جناب دکتر موحدین بر موضوع عملا این کلاس مناسب نیست و توصیه نمیشود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی