اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تهیه یک اثر واقعیت مجازی (Virtual reality) - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش تهیه یک اثر واقعیت مجازی (Virtual reality) - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در اینجا، منظور از واقعیت مجازی، اشاره به تکنولوژی شبیه سازی فضایی است که کاربر پس از تجربه ی آن، از کیفیتی برخوردار می شود که گویی در فضای سه بعدی ساخته شده، حضور فیزیکی دارد. این عمل با قرار دادن یک عینک بر روی صورت که دارای صفحه نمایشگر است، انجام می شود. این فرادرس، بر آن است تا با استفاده از ساده ترین و همچنین در دسترس ترین ابزارها و نرم افزارها، بتواند روش تهیه یک اثر واقعیت مجازی را برای کاربر آموزش دهد. محوریت این آموزش بیشتر در حوزه های معماری و هنر خواهد بود، اما بسته به خلاقیت کاربر، حوزه استفاده از این تکنولوژی می تواند بسیار گسترده تر باشد.
دوره آموزش تهیه یک اثر واقعیت مجازی (Virtual reality) - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تهیه یک اثر واقعیت مجازی (Virtual reality) - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی