اطلاعات دوره
معادلات دیفرانسيل
مسیر آموزشی

معادلات دیفرانسيل

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر4.3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:امیر جعفری3.1
  • زمان:33 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بی شک یکی از مهم ترین دروس رشته های مهندسی و ریاضیات . این درس تلاش میکند تا پدیده های طبیعی را به مدل ریاضی در بیاورد و سپس با کمک تکنیک های مختلف معادله دیفرانسیل مربوطه را حل کند. جواب معادله دیفرانسیل میتواند یک پدیده ی فیزیکی مانند موج ، توزیع حرارت و ... باشد   متأسفانه جلسات اول و چهارم ضبط نشده‌است.
دوره معادلات دیفرانسيل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 33 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیر جعفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره معادلات دیفرانسيل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیرمحمد

فیلم برداری که زیاد جالب نبود ولی سطح کلاس و استاد فوق العاده بودن ممنون که تو دوران تعطیلی ها و دسترسی تداشتن دانشجویان به همه مطالب محتوای بهترین اساتید بهترین دانشگاه های ایرانو در اختیار دانشجویان قرار میدید.

بهرنگ

من فعلا تا جلسه هشتم دیدم سطح کلاس بالاست و سواد استاد خیلی زیاده ولی کمتر مثل حل میشه البته در دانشگاه های سطح بالا حل سوال و مثال ها به کلاس های حل تمرین واگذار میشه و استاد بیشتر به مفهوم و اثبات ها توجه میکنه. من شخصا از مفاهیم عمیقی که تدریس میشه لذت میبرم ولی سعی میکنم از منابع دیگر سوال گیر بیارم و حل کنم. چون حل مسئله به درک و فهم مفاهیم کمک زیادی میکنه و باعث تسلط میشه. میتونم بگم اگر مسئله کم حل کنیم فایده ای برامون نخواهد داشت. با تشکر از مکتبخونه و استاد جعفری

کاربر مکتب‌خونه

کیفیت فیلم برداری افتضاح جلسه 1شم که نی

محمد رضا

فوق العاده بود مخصوصا داخل این دوران کرونا.

کاربر مکتب‌خونه

خیلی دوره عالی بود استاد جعفری بسیار خوش اخلاق و بسیار با سواد هستند از استاد امیر جعفری و خانواده مکتب خونه تشکر می‌کنم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی