اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
مدارهای CMOS
مسیر آموزشی

مدارهای CMOS

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از ارائه این درس آشنایی با اصول و تکنیک‌های طراحی مدارهای مجتمع براساس تکنولوژی CMOS است. در ابتدا اصول کارکرد ترانزیستور CMOS بیان می‌شود و مروری بر فرآیند ساخت CMOS و مجتمع سازی آن (CMOS Intergration) صورت می‌گیرد. در ادامه نیز تکنیک‌های برای طراحی تقویت‌کننده‌های عملیاتی و ویژگی‌های آنها تدریس می‌شود.   *****متأسفانه جلسات اول و دوم ضبط نشده‌است*****
دوره مدارهای CMOS دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهرداد شریف بختیار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مدارهای CMOS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

سلام من حمید اولیایی دانشجو امروز وارد سایت استاد شدم واقعا عالی درک درس بابیان استاد خیلی برام آسان است. و به استاد خسته نباشی میگویم .

کاربر مکتب‌خونه

واقعا زبان الکن است در رسای چنین استادی حرفی بزند مقام و رتبه یک پرفسور برای ایشان ناچیزه خداوند حافظش باشه

کاربر مکتب‌خونه

واژه ها از توصیف روش تدریس ایشون قاصر است. به معنای واقعی الکترونیک را فهمیده اند و این چنین است که ما نیز تازه موجه میشویم استادان دوران تحصیل ما چه میخواسته اند بگویند که ناتوان بوده اند.

کاربر مکتب‌خونه

بینظیر و فوق العاده.یک استاد واقعی.کاش جزوه این درسشون در دسترس میبود تا همه بتونند استفاده کنند

کاربر مکتب‌خونه

نمیدانم درباره استاد شریف بختیار از چه واژه ای می توان استفاده کرد که گویای مقام ایشان هم به عنوان یک مهندس و هم به عنوان استاد و هم به عنوان یک معلم باشد. شاید اسطوره و یا شاید استاد بزرگ و یا ... به نظر اینجانب ایشان شاید تنها کسی نباشند که دارای این سطح از معلومات در رشته الکترونیک هستند . اما به یقین تنها فردی در ایران هستند که الکترونیک را انگونه که باید درک کرده اند و انگونه که شایسته ی این درس است تدریس میکنند. یعنی مانند یک معلم (که سال ها برای معلمی اموزش دیده) روش تدریس و مانند یک مهندس خبره اصول کار را به خوبی میدانند. (مسله ای که سایر به اصتلاح *مهندس استادان* به ندرت به آن اشراف دارند.) این مسله را میتوان هم از بازده کلاس های درسشان متوجه شد (حتی به صورت مجازی) و هم از مقدمه کتاب میکرو الکترونیکی که تالیف کرده اند. و واقعا فردی تکرار نشدنی در تاریخ این علم برای ایران هستند. بنده که از سفره احسان علمی ایشان بسیار بهره مند شده ام و تا اخر عمر مدیون ایشان می باشم. و از مکتب خانه خواهشمندم اگر تدریس های دیگری از ایشان موجود باشد زحمت فراهم کردن آن را بکشند. باتشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی