اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زمین شناسی نفت - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش زمین شناسی نفت - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

زمین شناسی نفت از منابع اصلی رشته های مهندسی نفت، مهندسی اکتشاف، زمین شناسی و… است. آموزش زمین شناسی نفت به گونه ای تالیف شده است تا منبع مناسبی برای دانشجویان و داوطلبان باشد. در هر درس مفاهیم به صورت کامل با مثال ها و نکات متعدد توضیح داده شده است. در قسمت اول آموزش، اصول اساسی و تعاریف مقدماتی زمین شناسی نفت به طریقی بیان شده که خوانندگان رشته های مختلف در ابتدا مفاهیم کلیدی را درک کنند، در ادامه تکنیک ها و مثال هایی از مطالعات انجام شده برای درک بهتر موضوع معرفی می شوند و همچنین به منظور یادگیری هرچه بیشتر و بهتر درس نامه ها، درپایان هر درس، تست های مربوط به سوالات آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، مرتبط با درس نامه های طبقه بندی شده آورده شده است.
دوره آموزش زمین شناسی نفت - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زمین شناسی نفت - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی