اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فیزیوپاتولوژی بیماری های کلیه - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش فیزیوپاتولوژی بیماری های کلیه - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

فیزیوپاتولوژی (Physiopathology) شامل مباحثی است که بیان می کند یک بیماری به چه علتی ایجاد شده است و چه تغییری در طی این بیماری در بدن رخ داده است. از آنجایی که مبحث فیزیوپاتولوژی کلیه یکی از سخت ترین مباحث دوره فیزیوپاتولوژی پزشکی است، لازم است مباحث این مبحث برای رسیدن به تسلط کافی چندین بار مرور شوند. مرور یک مطلب توسط فیلم مطمئنا بسیار لذت بخش تر و ساده تر از مرور آن به صورت متن است. لذا بر آن شدیم تا با تهیه فیلم های مروری ای برای این مبحث، گامی در جهت آموزش آن به علاقمندان برداریم. در طی این فرادرس، فرض ما بر این است که شما آشنایی سطحی ای با مباحث و اصطلاحات مرتبط با مباحث پایه پزشکی دارید، اما تا جای ممکن سعی می کنیم کلمات، اصطلاحات و مطالبی که نیاز به توضیح مفصل ندارند و مربوط به مباحث علوم پایه هستند را نیز بیان کنیم تا فهم مطالب برای اکثریت افراد ساده باشد.
دوره آموزش فیزیوپاتولوژی بیماری های کلیه - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیوپاتولوژی بیماری های کلیه - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی