اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
بیوفیزیک
مسیر آموزشی

بیوفیزیک

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مباحث میان‌رشته‌ای در دهه‌های اخیر موردتوجه ویژه‌ قرار گرفته‌اند. بیوفیزیک یکی از شاخه‌های میان‌رشته‌ای است که شامل فیزیک و زیست‌شناسی می‌شود. در این شاخه با در نظر گرفتن اصل علیت، به دنبال فهمیدن رفتارهای زیستی هستند. این رفتارها از مقیاس اتمی و مولکولی شروع شده و به مقیاس‌های بزرگ‌تری درسطح اعضاي بدن مانند قلب و عروق ختم می‌گردد. دوره آموزش بیوفیزیک مکتب خونه با هدف آموزش این مباحث تهیه و تدوین شده است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. معرفی دوره آموزش بیوفیزیک دوره آموزش بیوفیزیک به همت محمدرضا اجتهادی یکی ا اساتید برجسته دانشگاه صنعتی شریف و به همت مکتب خونه تهیه و تدوین شده است. این دوره شامل ٢١ جلسه محتوای ویدیویی ضبط‌شده از کلاس بوده و مدت‌زمان لازم برای سپری کردن آن روی‌هم ٢٤ ساعت است. دوره آموزش بیوفیزیک برای چه کسانی مناسب است؟ آموزش بیوفیزیک برای افرادی مناسب است که علاقه‌مند به درک اصول فیزیکی حاکم بر سیستم‌های بیولوژیکی هستند. این می‌تواند شامل افرادی با پیشینه فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی یا مهندسی باشد. آموزش بیوفیزیک اغلب در سطح کارشناسی ارشد دنبال می‌شود، اما دوره‌های کارشناسی بیوفیزیک نیز در بسیاری از دانشگاه‌ها موجود است. افرادی که آموزش بیوفیزیک را دنبال می‌کنند اغلب در دانشگاه‌ها، مؤسسات تحقیقاتی یا صنعتی به کار می‌پردازند، جایی که ممکن است روی توسعه فناوری‌ها یا تکنیک‌های جدید برای درک بهتر سیستم‌های بیولوژیکی کار کنند. آنها همچنین ممکن است روی توسعه درمان‌ها یا تشخیص‌های پزشکی جدید یا بهبود درک ما از فرآیندهای بیولوژیکی پیچیده کار کنند. در دوره آموزش بیوفیزیک چه مباحثی ارائه خواهد شد؟ در این درس زیرشاخه‌هایی از بیوفیزیک ارائه می‌گردد. در ابتدا به صورت مختصر دربارهٔ زیست‌شناسی و شیمی حیات صحبت می‌شود. مثلاً در مورد این‌که اسیدآمینه چیست یا پیوندهاي هیدروژنی و آب‌دوست و آب‌گریز چه اهمیتی دارند. بعد از این موضوع، به فیزیک مقیاس پایین پرداخته می‌شود. مکانیک آماری و پدیده‌هایی مانند پخش و هیدرودینامیک در ابعاد پایین معرفی می‌شوند. سپس با استفاده از فیزیک ریزمقیاس، به بررسی اجزای مختلف یک سلول پرداخته می‌شود. برای مثال خواص مکانیکی غشاء سلولی و کانال‌های یونی یا موتورهای مولکولی موردمطالعه قرار می‌گیرند
دوره بیوفیزیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد رضا اجتهادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بیوفیزیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

موژان

خیلی دوره ی جامع و خوبی بود اگر میان رشته ای یا زیست شناسی هستین قبل دیدن دوره آمار و انتگرال هم نگاهی بندازین .مقاله های استادم توی گوگل اسکالر نگاه کنین :))

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی