اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شکستگی ها و دررفتگی های اندام فوقانی - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش شکستگی ها و دررفتگی های اندام فوقانی - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

استخوان های اندام بالایی، در اثر ضربات با مکانیسم های مختلف و به اشکال مختلف دچار شکستگی یا دررفتگی می شوند. تشخیص شکستگی ها یکی از بخش های حساس در حوزه پزشکی است به صورتی که دانشجویان بالینی پزشکی و پزشکان فارغ التحصیل باید بتوانند به کمک نشانه های بالینی و عمدتا گرافی ساده (Xray) شکستگی ها را تشخیص دهند. با توجه به ضرورت بررسی تمامی منابع مفید موجود به همراه گرافی های مورد نیاز، مطالعه این فرادرس بی شک می تواند در فرایند یادگیری مخاطبان کمک کننده باشد. در این آموزش، ضمن بررسی علائم و نشانه های بالینی و رادیولوژیک این شکستگی ها و دررفتگی ها، در خصوص درمان نیز در حد ضرورت توضیح داده خواهد شد. توجه داشته باشید که این آموزش مخصوص افراد مشغول به کار در حوزه سلامت است.
دوره آموزش شکستگی ها و دررفتگی های اندام فوقانی - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شکستگی ها و دررفتگی های اندام فوقانی - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی