اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پیشرفته کامسول (COMSOL Multiphysics) - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پیشرفته کامسول (COMSOL Multiphysics) - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

نرم افزار کامسول (COMSOL) دارای فیزیک های متنوع و ابزارهای مختلفی است که در سال های اخیر، با به روز رسانی های مستمر به تعداد آن ها اضافه شده است. کاربران کامسول در حین انجام پروژه های خود، با مشکلات ریز و درشتی مواجه می شوند که می توانند با استفاده از این ابزار، مشکل خود را حل کنند. منابع آموزشی کامسول معمولا در هنگام لزوم یک یا چند ابزار را معرفی کرده اند. در این فرادرس سعی شده است مجموعه ای از این ویژگی ها و ابزار، جمع شده و ارائه گردد. با گذراندن این آموزش کاربر می تواند در مدت زمان خیلی کوتاه تری از حالت مبتدی به حرفه ای تبدیل شود و مشکلات خود را حل کند. ساخت هندسه های پیچیده، ویرایش و تحلیل مش، نوشتن معادلات مختلف، استخراج نمودارها و شکل های مطلوب، ویرایش حلگر و کدنویسی بخش های مهم این فرادرس است.
دوره آموزش پیشرفته کامسول (COMSOL Multiphysics) - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیشرفته کامسول (COMSOL Multiphysics) - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی