اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تاریخ معماری جهان – نکته و تست کنکور ارشد – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش تاریخ معماری جهان – نکته و تست کنکور ارشد – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

درس تاریخ معماری جهان یکی از دروس تئوری در دوره کارشناسی معماری است که از منابع مهم آزمون کارشناسی ارشد معماری نیز به حساب می‌آید. درس تاریخ معماری جهان به بررسی تحولات و دستاوردهای معماری از دوران باستان تا معاصر می‌پردازد. یکی از دروس بسیار مهم در کنکور کارشناسی ارشد رشته معماری، درس تاریخ معماری جهان است که با بررسی نکات و حل تست‌های کنکور این درس، داوطلبان ورود به مقطع کارشناسی ارشد معماری می‌توانند شانس خود را برای موفقیت در کنکور، بالا ببرند. در این آموزش، ضمن ارائه نکات مهم درس تاریخ معماری جهان، به حل تست‌های کنکور کارشناسی ارشد این درس می‌پردازیم و نکات هر سوال را به صورت دقیق بررسی خواهیم کرد. این نکات بر اساس تاریخ، مناطق و همچنین سبک‌های مختلف معاری ارائه می‌شوند.
دوره آموزش تاریخ معماری جهان – نکته و تست کنکور ارشد – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط هاشم بهمن یار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تاریخ معماری جهان – نکته و تست کنکور ارشد – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی