اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کار با Google Keyword Planner برای تحقیق کلمات کلیدی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش کار با Google Keyword Planner برای تحقیق کلمات کلیدی – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

بدون شک بعد از آمدن سایت‌های بزرگ در ایران همه به فکر فروش اینترنتی و ارائه خدمات به کل کشور هستند اما بسیاری از افراد و صاحبان کسب‌وکار فراموش می‌کنند که هدف اصلی گوگل چیست؟ و چگونه کار می‌کند؟ کلمات کلیدی یا (Keyword) یکی از مهم‌ترین پارامترهای سئو در سایت‌های بزرگ و کوچک می‌باشد، نکته خیلی مهم که همه دوستان و کارآموزان سئو فراموش می‌کنند این است که کلمه کلیدی مهم‌ترین قسمت یک سایت را تشکیل می‌دهد و اگر اشتباهی در این پارامتر سئویی ایجاد شود کل مسیر و روند رو به رشد یک سایت بعد از کلی زمان نابود می‌شود. کلمه کلیدی می‌تواند شما را به سرعت وارد فاز فروش بیشتر و حتی می‌تواند وارد فاز ضررهای زیادی برای کسب‌وکار شما کند به همین منظور باید گفت کلمه کلیدی یکی از مهم‌ترین پارامترهای سئو در دنیا می‌باشد. هدف من این است که بتوانم شما را با سرعت خیلی بیشتر وارد مرحله ثروت ساختن و در کنار آن لذت بردن و ورودی گرفتن از سایتتان کنم.
دوره آموزش کار با Google Keyword Planner برای تحقیق کلمات کلیدی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با Google Keyword Planner برای تحقیق کلمات کلیدی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی