اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت بازی های 2D  - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ساخت بازی های 2D - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

ساخت بازی های دوبعدی و سه بعدی از گذشته تا کنون مستلزم متخصص بودن سازنده در طراحی و برنامه نویسی بوده اما امروزه با هوشمند شدن نرم افزارها عوامل دیگر هم چون خلاقیت و… نمود بیشتری کرده است، برای مثال نرم افزار یونیتی تا حد زیادی خود را از کد نویسی دور کرده تا کاربران بیشتری بتوانند بازی سازی کنند، البته بدیهی است که نمی توان از کدنویسی چشم پوشی کرد اما در این آموزش یاد خواهیم گرفت که نیاز به یادگیری کدنویسی نداریم و با یادگیری بخش کوچکی از دستورهای ثابت و تغییر در آن ها به راحتی می توانیم بازی خود را طراحی کنیم.
دوره آموزش ساخت بازی های 2D - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت بازی های 2D - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی