اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان تخصصی و کاربردی معماری ویژه بازار کار – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش زبان تخصصی و کاربردی معماری ویژه بازار کار – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در بخش‌های مختلف این درس همواره سعی بر ارائه منابع و نکات منطبق بر نیاز روز به شکلی کاربردی و عمل‌گرایانه است. از این رو مطالب و منابع بر اساس نیازهای روز معماران کشور هم‌راستا با پیشرفت‌های بین‌المللی در زمینه معماری ارائه شده‌اند. زبان انگلیسی به عنوان پرکاربردترین زبان در دنیای امروز کانال ارتباطی مهمی در علوم مختلف است. در معماری نیز کاربرد زبان انگلیسی در انتقال اطلاعات و ارتباط میان افراد و گروه‌ها در سطح بین‌المللی غیر قابل انکار است. از آنجا که معماری یک علم میان‌رشته‌ای است، آشنایی با لغات،‌ عبارات و اصطلاحات کاربردی در حوزه علوم محیطی مرتبط با معماری از جمله شهرسازی،‌ طراحی شهری، علم منظر، علوم اجتماعی و محیط زیست نیز اهمیت می‌یابد. این موضوع تا حدی است که اگر معماران از توسعه فردی خود در این زمینه اجتناب ورزند در آینده‌ ای نزدیک دیگر قادر به فعالیت در حوزه تخصصی خود نخواهند بود. زیرا ارتباط اصلی‌ترین محور در توسعه و استمرار فعالیت مشاغل امروزی است.
دوره آموزش زبان تخصصی و کاربردی معماری ویژه بازار کار – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان تخصصی و کاربردی معماری ویژه بازار کار – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی