اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاربردی مدل هیدرولوژیکی نیمه توزیعی ارزیابی آب و خاک (SWAT) - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش کاربردی مدل هیدرولوژیکی نیمه توزیعی ارزیابی آب و خاک (SWAT) - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

مساله مرتبط با مدیریت منابع در سال های اخیر به یکی از اصلی ترین دغدغه های پژوهشگران، سیاست مداران و مدیران منابع آب در سرتاسر جهان تبدیل شده است. بنابراین شبیه سازی شرایط و فرایندهای فیزیکی درون یک حوضه تحت اثر عوامل مختلفی چون: تغییر کاربری اراضی، تغییر اقلیم، مدیریت اراضی و به طور کلی هر عاملی که تاثیر مستقیم در میزان آب موجود در حوضه و کیفیت آب داشته باشد، امری اجتناب ناپذیر است. در میان مدل های شبیه سازی هیدرولوژیکی، مدل هیدرولوژیکی نیمه توزیعی ارزیابی آب و خاک، SWAT (Soil & Water Assessment Tool) یکی از مدل های پرکاربرد برای شبیه سازی هیدرولوژیکی حوضه است که قابلیت های شبیه سازی، مدل سازی و همچنین فضای کاربرپسندانه آن بر محبوبیت آن می افزاید. مدل SWAT در شبیه سازی حوضه های وسیع و حتی حوضه هایی که آمار و اطلاعات مکانی و زمانی کافی ندارند، بسیار موفقیت آمیز بوده است.
دوره آموزش کاربردی مدل هیدرولوژیکی نیمه توزیعی ارزیابی آب و خاک (SWAT) - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربردی مدل هیدرولوژیکی نیمه توزیعی ارزیابی آب و خاک (SWAT) - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی