اطلاعات دوره
کاربرد کامپیوتر درفیزیک
مسیر آموزشی

کاربرد کامپیوتر درفیزیک

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این درس به روشهای شبیه سازی در فیزیک می پردازد. این درس به برنامه نویسی نمی پردازد و حداقل آشنایی با برنامه نویسی را برای دانشجویان فرض میکند. در نتیجه آشنایی به یک زبان برنامه نویسی برا ی دنبال کردن درس و انجام تکالیف این درس لازم است. کلاس به دو بخش تقسیم میشود . بخش اول به آلگوریتم های تصادفی می پردازد و در نهایت با شبیه سازی مونت کارلو آشنا می شوید و در بخش دوم به آلگوریتم های تعینی با تمرکز به دینامیک مولکولی سیستم های بس ذره ای می پردازیم.
دوره کاربرد کامپیوتر درفیزیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد رضا اجتهادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کاربرد کامپیوتر درفیزیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

وحید

با سلام؛ تدریس این استاد گرانقدر بسیار روان و عمیق هست. تدریس درس فیزیک حالت جامد ایشان چنانچه زحمت تهیه آن کشیده شود بسیار ارزشمند خواهد بود. با تشکر از زحمات شما

کاربر مکتب‌خونه

عالییییی. ای کاش سر کلاسشون بودم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی