اطلاعات دوره
فرآیند تصادفی
مسیر آموزشی

فرآیند تصادفی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر3.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:کسری علیشاهی4.2
  • زمان:39 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بدون شک نقاشی مهم‌ترین و قدیمی‌ترین هنری است که در طول تاریخ منتقل کننده عواطف و احساسات بشر بوده است. هنری که پیش از اختراع بسیاری از ملزومات زندگی به کمک انسان نخستین آمد و به او کمک کرد تا به وسیله آن رنج‌ها و شادی‌هایش را ثبت کند. نقاشی‌هایی که با طی مسیری چند ده هزارساله به ما رسیده‌اند. به این ترتیب می‌توانیم نقاشی را مادر همه شاخه‌های هنر بدانیم. از معماری گرفته تا ادبیات و موسیقی، هریک به نوعی تحت تاثیر نقاشی قرار داشته‌اند. در بین همه مصالح و ابزارهای نقاشی، یکی از کاربردی‌ترین و پر طرفدارترین‌ها نقاشی رنگ روغن است. صدها سال است که بسیاری از هنرمندان برای خلق آثارشان از رنگ روغن استفاده می‌کنند. این تخصص شامل دروس و تکنیک‌های لازم برای نقاشی رنگ روغن است در ابتدای این دوره به طراحی پایه نقاشی پرداخته می‌شود. این درس یکی از دروس و آموزش‌های مهم در مبحث هنرهای تجسمی است. شناخت این درس به ما کمک می‌کند تا بتوانیم در مراحل بالاتر و با کیفیت بیشتر در انجام طراحی و سایر گرایش‌هایش مربوط به هنرهای تجسمی فعالیت داشته باشیم. این دوره آموزشی به شما کمک می‌کند به صورت مرحله به مرحله به یادگیری طراحی بپردازید و مهارت خود در این زمینه را به صورت گام به گام افزایش دهید و به سطح بالاتری از مهارت‌های طراحی دست پیدا کنید. سپس به آموزش رنگ روغن پایه پرداخته می‌شود که به منظور آموزش همه مباحث مربوط به این ابزار و چگونگی استفاده از آن در ایجاد آثار هنری تهیه و تدوین شده است. در این دوره ضمن توضیح همه ویژگی‌های مربوط به رنگ روغن به موضوعات گسترده‌تری از جمله رنگ‌شناسی و ترکیب رنگ‌ها، آشنایی با رنگ‌های مکمل، چگونگی استفاده از مدیوم‌ها، پاک کننده‌ها و رقیق کننده‌ها، چگونگی استفاده از رنگ روغن در نقاشی، آشنایی با ابزارها و لوازم مربوط به نقاشی رنگ روغن، آشنایی با کیفیت رنگ‌های استاندارد و کمک به شناخت رنگ‌های استاندارد و انتخاب قلم‌مو و ویژگی‌هایی انواع قلم‌مو پرداخته می‌شود.
دوره فرآیند تصادفی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط کسری علیشاهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فرآیند تصادفی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نقاشی سراسر اینترنت را در صفحه نقاشی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احمد

نظریه احتمال هم از همین مدرس اضافه بشه خیلی عالیه

صابر

بنام خدا با سلام و تشکر از زحمات عوامل این سایت این درس از لحاظ محتوی بسیار عالی است ولی از لحاظ کیفیت فیلمبرداری خیلی نامطلوب است. در برخی دروس فیلمبرداری از وایت بورد از فاصله ای انجام شده که اصلاٌ قابل دیده شدن نیست. انگار که اصلاٌ قرار نیست که خوانده شود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی