اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش عملی تدوین SWOT برای استارتاپ ها و تصمیم گیری ها - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش عملی تدوین SWOT برای استارتاپ ها و تصمیم گیری ها - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

ما در این آموزش قصد داریم به دور از پافشاری بر مسائل تئوریک، از شروع تا پایان فرایند تشکیل یک ماتریس SWOT و امتیازبندی و تدوین استراتژی‌های لازم بپردازیم. در این آموزش به صورت عملی و با انجام پروژه آموزش می‌بینیم چگونه به مسائل و انتخاب‌های پیش رو نگاه کنیم و چگونه استراتژی مناسب را در زمان مناسب در پیش بگیریم. بدون شک، هر شخص، مدیر، توسعه‌دهنده کسب و کار، شرکت و … در طول روز نیاز به تصمیم‌گیری‌های مختلفی دارد. چه این تصمیم‌گیری در خصوص تغییر شغل، انتخاب رشته و یا توسعه یک کسب و کار و یک استارتاپ باشد، ما به یک روش درست برای بررسی تمام جوانب نیاز داریم.
دوره آموزش عملی تدوین SWOT برای استارتاپ ها و تصمیم گیری ها - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عملی تدوین SWOT برای استارتاپ ها و تصمیم گیری ها - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی