اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مهارت های عمومی پژوهش - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مهارت های عمومی پژوهش - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در آموزش مهارت‌های عمومی پژوهش شما با ابزارهای مختلف پژوهشی آشنا می‌شوید. ابزارهای مختلف پژوهشی برای تسریع فرایند تحقیق موجود است. یکی از پرمصرف‌ترین این ابزارها، ابزار مدیریت منابع مانند: اندنوت (EndNote) و مندلی (Mendeley) است. تصور فرمایید که در عصر بدون حضور ابزارهای مدیریت منابع، می‌خواستید فرمت مراجع را از حالت ونکوور (Vancouver System) به حالت مورد قبول برای ژورنال‌های IEEE برگردانید، برای این کار شاید چندین ساعت زمان لازم داشتید. اما حالا به کمک تکنولوژی، زمان مصرف شده در حد چند ثانیه خواهد بود.
دوره آموزش مهارت های عمومی پژوهش - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهارت های عمومی پژوهش - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی