اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور فیلامنت پی اچ پی – سیستم مدیریت دانش آموزی و سیستم تیکتینگ – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور فیلامنت پی اچ پی – سیستم مدیریت دانش آموزی و سیستم تیکتینگ – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

فیلامنت یک ابزار قدرتمند برای ساخت پنل مدیریت لاراول است. فیلامنت با استفاده از تکنولوژی‌های مدرنی مانند  Livewire ،Al pine.js و Tailwind  CSS، ظاهری زیبا و کاربرپسند برای پنل مدیریت شما ایجاد و همچنین امکاناتی مانند CRUD، جداول، فرم‌ها و ... را در بک‌اند لاراول برای شما فراهم می‌کند. با یادگیری این مهارت شما می‌توانید با سرعت بالا و کیفیت عالی، پنل مدیریت خود را بسازید. همچنین، می‌‌توانید از یک پنل مدیریت آماده، زیبا و مدرن بهره ببرید و پروژه‌های عملی خود  را پیاده‌سازی کنید مانند سیستم مدیریت دانش‌آموزی و سیستم تیکتینگ. در این آموزش، شما نحوه نصب و راه‌اندازی فیلامنت را یاد می‌گیرید. سپس، با اجزای اصلی فیلامنت مانند پنل بیلدر، فرم بیلدر، تیبل بیلدر و غیره آشنا می‌شوید. در نهایت، با استفاده از فیلامنت، دو پروژه عملی را از صفر تا صد ایجاد می‌کنید. این آموزش به شما کمک می‌کند تا به فیلامنت به عنوان یک ابزار توسعه سریع لاراول مسلط شوید.
دوره آموزش پروژه محور فیلامنت پی اچ پی – سیستم مدیریت دانش آموزی و سیستم تیکتینگ – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور فیلامنت پی اچ پی – سیستم مدیریت دانش آموزی و سیستم تیکتینگ – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی