اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پیشگیری از حوادث و بیماری های ناشی از کار – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پیشگیری از حوادث و بیماری های ناشی از کار – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

امروزه به دلیل کثرت فعالیت‌های کاری و تعدد فضاهای کاری و کارگری در کشور، صیانت از نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین مسائل، به شمار می‌آید. به منظور ایجاد شرایط کار ایمن و افزایش راندمان محیط‌های کاری، اشاعه و ارتقای فرهنگ کار ایمن مطابق با استانداردهای سازمان بین‌المللی کار بین کارگران، کارفرمایان و کارآموزان، جزو الزاماتی است که در صورت عدم اجرای درست آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ایمنی و بهداشت کار، می‌تواند باعث ایجاد صدمات جبران‌ناپذیری به جامعه کار، کارگری و تولید کشور شود؛ پس سپری کردن آموزش‌های ایمنی برای تمامی کارگران در تمام فعالیت‌های کاری، به شکل آموزش‌های بدو استخدام و حین انجام کار، الزامی است.
دوره آموزش پیشگیری از حوادث و بیماری های ناشی از کار – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیشگیری از حوادث و بیماری های ناشی از کار – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی