اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول سیستم های کامپیوتری - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش اصول سیستم های کامپیوتری - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

مبحث اصول سیستم های کامپیوتری به عنوان یکی از دروس رشته علوم کامپیوتر به بیان مفاهیم پایه در حوزه سیستم‌های دیجیتال می‌پردازد. در این درس مفاهیمی مانند الگوریتم‌های محاسباتی که در پشت سیستم‌های کامپیوتری عمل می‌کنند، نحوه عملکرد معماری ماشین مجازی، جریان‌ها و مدارهای منطقی و... مورد بررسی قرار می‌گیرند. یادگیری این اصول، به شما اطلاعات اساسی درباره عملکرد و بهره‌برداری از سیستم‌های کامپیوتری را می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا در دنیای فناوری اطلاعات، با موفقیت فعالیت کنید.
دوره آموزش اصول سیستم های کامپیوتری - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول سیستم های کامپیوتری - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی