اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
مدار های CMOS 2
مسیر آموزشی

مدار های CMOS 2

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این درس توسط داوطلب عزیر آقای علی فیضی نژاد ضبط شده است.   *****متأسفانه جلسات اول، دوم و سوم ضبط نشده‌است*****
دوره مدار های CMOS 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 34 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهرداد شریف بختیار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مدار های CMOS 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فاطمه

سلام ایام به کام جاداره این جا علاوه بر تشکر از دکتر ،از افرادی که زمان گذاشتند و این فیلم ها را ضبط کرده اند تشکر کنم. خیلی ممنون

کاربر مکتب‌خونه

سلام. واقعا فوق العادست. ایشون یک استاد درجه یک و خوش بیان هستند. فقط ایکاش جلسات 1 تا 3 هم بود. باز هم ممنونم

کاربر مکتب‌خونه

سلام و خداقوت خدمت همه عزیزان و اساتید استاد تمام جناب مهرداد شریف بختیار الگوی ما برقی ها و به خصوص الکترونیکی ها با افتخار میباشند واینکه خداوند و امام زمان (عج) حافظ و نگهدار ایشون باشند. ممنون از مکتبخونه و این استاد عزیز...

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی