اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حسابداری صندوق های سرمایه گذاری – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش حسابداری صندوق های سرمایه گذاری – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

صندوق سرمایه‌گذاری نوعی سازمان مالی است که توسط یک شرکت مدیریت سرمایه (مدیر سرمایه) تشکیل می‌شود و با جمع‌آوری سرمایه از سرمایه‌گذاران مختلف، آن را در اختیار دارندگان واحدهای سرمایه‌گذاری خود قرار می‌دهد. شایان ذکر است که سرمایه‌گذاری در صندوق سرمایه‌گذاری به صورت مشترک انجام می‌شود. به این معنی که سرمایه‌گذاران یا سهامداران صندوق به ازای سرمایه‌ای که به صندوق واریز می‌کنند، واحدهای سرمایه‌گذاری دریافت می‌کنند. حسابداری صندوق‌های سرمایه‌گذاری فرایندی است که شامل تمامی عملیات مالی و مالیاتی مرتبط با صندوق‌های سرمایه‌گذاری دارایی‌ها، سرمایه و درآمدهای ناشی از سرمایه‌گذاری‌های صورت‌گرفته در این صندوق‌ها می‌شود. این نوع حسابداری به منظور رصد و ثبت صحیح و دقیق تمامی تراکنش‌های مالی صندوق‌های سرمایه‌گذاری و ارائه گزارش‌های مالی و مالیاتی مربوطه به سهامداران، مدیران و نظارت‌گران مورد استفاده قرار می‌گیرد. یادگیری حسابداری صندوق‌های سرمایه‌گذاری به افرادی که در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کنند، کمک می‌کند تا درک عمیقی از شرایط مالی و عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری کسب کنند و اطلاعات مالی و مالیاتی صندوق را تحلیل کرده و تصمیمات بهتری در مورد سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی‌ها بگیرند. یادگیری این مبحث برای افرادی که در حوزه مالی، حسابداری یا سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کنند، نیز ضروری به نظر می‌رسد. آن‌ها می‌توانند مهارت‌های لازم برای حسابداری و تحلیل و ارزیابی صحیح صندوق‌های سرمایه‌گذاری را کسب کنند و بتوانند به طور دقیق گزارش‌های مالی و مالیاتی را تهیه کرده و تصمیمات مدیریتی مناسبی را در زمینه سرمایه‌گذاری بگیرند. در این دوره آموزش،‌ ابتدا به مقدمه‌ای بر حسابداری مالی و حسابداری صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌پردازیم. در ادامه با روش‌های ثبت و گزارش‌‌گیری صندوق‌های سرمایه‌گذاری، محاسبه و ارزیابی عملکرد صندوق‌های، حسابداری و اصول مالیاتی صندوق‌های سرمایه‌گذاری، مدیریت ریسک در صندوق‌های سرمایه‌گذاری و مسائل و مشکلات خاص در حسابداری صندوق‌های سرمایه‌گذاری آشنا می‌شویم.
دوره آموزش حسابداری صندوق های سرمایه گذاری – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حسابداری صندوق های سرمایه گذاری – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی