اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پیاده سازی مسائل بهینه‌ سازی در متلب و جولیا – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پیاده سازی مسائل بهینه‌ سازی در متلب و جولیا – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

متلب نرم‌افزاری در حوزه محاسبات عددی، تحلیل داده و طراحی الگوریتم‌های علمی است که این نرم‌افزار به تحلیل و پردازش داده‌های مختلف، ایجاد و شبیه‌سازی مدل‌های ریاضی و انجام عملیات مختلف در حوزه علوم مهندسی و ریاضی می‌پردازد و در محیط‌های آموزشی، تحقیقاتی و صنعتی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. جولیا یک زبان برنامه‌نویسی عمومی، داینامیک و باز است که برای انجام عملیات عددی و علمی با سرعت و کارایی بالا، با استفاده از سینتکس ساده‌ای طراحی شده است. این زبان برنامه‌نویسی توانایی انجام محاسبات پیچیده در زمان بسیار کم را دارد و همین ویژگی باعث می‌شود برای کاربردهای علمی و محاسباتی مناسب باشد. بهینه‌سازی فرایندی سیستماتیک است که هدف آن یافتن بهترین حالت یا راه‌حل برای یک مسئله مشخص است. در این فرایند، تعدادی متغیر قابل‌تغییر و یک تابع هدف تعریف می‌شوند و مقادیر متغیرها به گونه‌ای تعیین شوند که تابع هدف به حداکثر یا حداقل برسد، به عبارت دیگر بهینه شود. در این آموزش تکنیک‌های بهینه‌سازی در متلب و یادگیری جولیا به صورت تعاملی و کاربردی طراحی شده است و بر ترکیبی از آموزش‌های نظری و تمرین‌های عملی تمرکز دارد. هر بخش با تئوری‌های بنیادی شروع می‌شود و سپس مراحل دقیق پیاده‌سازی آن نظریه‌ها در متلب و جولیا انجام می‌شود. این آموزش نه تنها برای معرفی مبانی نظری مسائل مختلف بهینه‌سازی از جمله برنامه نویسی خطی، غیرخطی و عدد صحیح، بلکه برای ارائه مهارت‌های عملی در پیاده‌سازی راه‌حل‌ها با استفاده از ابزارهای خاص در متلب و جولیا طراحی شده است. 
دوره آموزش پیاده سازی مسائل بهینه‌ سازی در متلب و جولیا – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیاده سازی مسائل بهینه‌ سازی در متلب و جولیا – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی