اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بهینه سازی غیرخطی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش بهینه سازی غیرخطی – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

امروزه با توجه به محدودیت منابع علاقه‌مندیم تا با صرف کمترین ورودی، به خروجی مطلوب در ماشین‌های مربوط به سیستم‌های مهندسی برسیم؛ تعیین این ورودی بهینه برای سیستم‌هایی که بر اساس ماهیت غیرخطی آن‌ها، روابط و توابع موجود در مدل معمولا به صورت غیرخطی هستند و تغییرات وابسته به متغیرها به صورت غیرخطی انجام می‌شوند، با چالش‌هایی روبه‌رو است، زیرا پیچیده‌تر از بهینه‌سازی خطی است و به الگوریتم‌های عددی پیچیده‌تری هم نیاز دارد. اما به کمک ابزار ریاضیات می‌توان بر این چالش‌ها فائق آمد. با توجه به محدودیت منابع در سال‌های اخیر اکثر کشورها به دنبال صرفه‌جویی و بهینه‌سازی در سیستم‌های صنعتی خود هستند، به گونه‌ای که خروجی مدنظر خطای غیرقابل‌قبول پیدا نکند. در دنیای امروز، برای مهندسانی که می‌خواهند در بازار کار موفق به دریافت فرصت‌های شغلی مناسبی شوند، توانایی انجام این بهینه‌سازی در سیستم‌های پیچیده و غیرخطی موجود در صنعت، امری ضروری به نظر می‌رسد. در این آموزش، با مفاهیم سیستم‌های دینامیکی، سیستم‌های غیرخطی و مفهوم بهینه‌سازی آشنا می‌شویم. سپس با ابزار ریاضی به منظور استخراج مسیر بهینه و به تبع آن، ورودی بهینه به شکل حلقه باز و همچنین حلقه بسته آشنا می‌شویم.
دوره آموزش بهینه سازی غیرخطی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط حامی تورجی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بهینه سازی غیرخطی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی