اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تامین مالی ریسک بلایا – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش تامین مالی ریسک بلایا – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

تامین مالی ریسک بلایا، در مورد برنامه‌ریزی مالی برای شرایط بحرانی بحث می‌کند و درک مخاطب را برای رویکرد پیشگیرانه تامین مالی خطر بلایایی که قابل پیش‌بینی هستند را بالا می برد که از روش‌هایی همانند تجزیه‌وتحلیل ریسک نوآورانه، برنامه‌ریزی جمعی، مدل‌سازی علمی و تامین مالی از پیش تعیین‌شده، استفاده می‌کند. اهمیت تامین مالی ریسک بلایا، از آن جهت است که در مواقع بحران و پیش از بحران، اگر به موضوعات مالی مدیریت ریسک بلایا پرداخته نشود، ممکن است در آینده خود این موضوع زمینه‌ساز مشکلات دیگری شود. به عبارتی، این مهارت برای مدیران و کارشناسان مراکزی که در حیطه بلایا و سوانح طبیعی و غیرطبیعی فعالیت می‌کنند، بسیار مفید است. از طرفی این موضوع برای دانشجویان و محققان حیطه برنامه‌ریزی بحران و شهری می‌تواند بسیار کمک کننده باشد تا در مقاطع تحصیلی، زمینه‌ساز فعالیت‌های بین‌رشته‌ای، نظیر مدیریت مالی شود. در این آموزش، به صورت گام‌به‌گام با مروری بر مخاطرات طبیعی، چالش‌های ناشی از واکنش‌های سنتی معرفی شده و سپس با ارائه مدل‌های ریسک در بحث پیش‌بینی، اهمیت تامین مالی در این اقدامات آشکار می‌شود. در این فرادرس سعی می‌کنیم تا مفاهیم را از ساده‌ترین سطح آغاز کنیم تا در میان واژه‌های تخصصی، دچار سردرگمی نشویم.
دوره آموزش تامین مالی ریسک بلایا – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تامین مالی ریسک بلایا – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی