اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

مهم‌ترین سرمایه هر سازمان، سرمایه یا منابع انسانی آن سازمان است و بدون آن‌ها، طراحی و پیاده‌سازی استراتژی سازمان و کسب اهداف بی‌معنی خواهد بود. برنامه‌ریزی منابع انسانی، ضامن حفظ جریان پایدار سرمایه انسانی کارآمد است و از کمبود یا مازاد کارکنان یک سازمان جلوگیری می‌کند. در این آموزش، ضمن تعریف مفاهیم برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی، مباحث تحلیل و طراحی مشاغل، فرایند جذب و استخدام منابع انسانی، طراحی مسیر شغلی کارکنان، آموزش پرسنل، جانشین‌پروری و مدیریت استعداد را بررسی می‌کنیم. همچنین، با هدف تکمیل مباحث، مروری بر مدیریت عملکرد، تحلیل منابع انسانی (HR Analytics) و تصمیم‌گیری داده‌محور خواهیم داشت. پس از آن، به برنامه‌ریزی و توسعه‌ منابع انسانی از دیدگاه استانداردها و مدل‌های تعالی ملی و بین‌المللی می‌پردازیم و در انتها، در مورد روندهای آینده‌ برنامه‌ریزی، توسعه منابع انسانی و کاربرد هوش مصنوعی در آن‌ بحث می‌کنیم.  
دوره آموزش برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی