اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان تخصصی مدیریت کسب و کار – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش زبان تخصصی مدیریت کسب و کار – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آذین مرادی0
  • زمان:
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه اهمیت دانستن زبان انگلیسی بر کسی پوشیده نیست. دنیای یکپارچه کنونی و لزوم انطباق با استانداردهای روز آن باعث می‌شود تا همگی انگیزه کافی برای تسلط بر کاربردی‌ترین زبان دنیا را داشته باشیم. از یک سو ارائه اغلب منابع علمی طراز اول حوزه کسب‌وکار به زبان انگلیسی، آشنایی به واژگان و اصطلاحات تخصصی آن را نه یک انتخاب که تبدیل به ضرورتی جهت موفقیت تحصیلی افراد در این شاخه ساخته است. در این آموزش، به بررسی متداول‌ترین و کلیدی‌ترین سرفصل‌های رشته مدیریت کسب‌وکار می‌پردازیم. ابتدا به صورت اجمالی، یک سری نکات جهت استفاده حداکثری مخاطبین از آموزش ارائه می‌کنیم. در گام بعدی، بحث با معرفی سبک‌های مدیریتی به عنوان یکی از مهم‌ترین موضوعات در بررسی بعد انسانی مدیریت کسب‌وکار آغاز می‌شود. سپس، به سراغ استراتژی‌های رقابتی و مباحث پیرامونی آن خواهیم رفت و در ادامه از طریق نیروهای پنج‌گانه پورتر و ماتریس SWOT و استراتژی‌های رقابتی عمومی به بررسی کسب وکارها در صنایع می‌پردازیم. موضوعات استراتژیک کلیدی مانند تصمیم ادغام یا اکتساب و ساخت یا خرید را پوشش می‌دهیم و پس از آن به بررسی موضوع جذاب نوآوری و نقش آن در کسب‌وکار می‌پردازیم. در ادامه، در راستای بررسی مباحث بازاریابی، در مورد مدل‌های 4P و 4C، موضوع رضایت مشتری و برند و برندسازی بحث می‌کنیم و در نهایت، به مرور پاره‌ای تعاریف مرتبط با مدیریت منابع انسانی و همچنین بیان کارکردها و وظایف واحد منابع انسانی خواهیم پرداخت.
دوره آموزش زبان تخصصی مدیریت کسب و کار – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط آذین مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان تخصصی مدیریت کسب و کار – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی