اطلاعات دوره
آموزش ASP.NET Core پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش ASP.NET Core پیشرفته

552,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 552,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پکیج آموزش Asp.Net Core شامل 48 ساعت فیلم آموزشی پیشرفته می باشد، در آموزش Asp.Net Core پروژه محور یک سایت آموزشی به طور کامل برنامه نویسی و پابلیش می شود. asp.net core يکی از بهترين گزينه های موجود برای طراحی اپلیکیشن های تحت وب و وب سایت ها و ... می باشد. اين تکنولوژی در سال 2014 توسط مایکروسافت ارائه شد و طی اين چند سال برای توليد اپليکيشن های بزرگ و وب سايت ها به پيشرفت لازم رسيده است، حتی شما می توانيد Web Applicationهای توليد شده توسط ASP.NET Core را بر روی لینوکس هم اجرا کنيد.  در دوره آموزش Asp.Net Core پروژه محور از صفر تا صد يک  وب سایت آموزشی را به همراه شما عزيزان شروع می کنيم و در نهايت با publish بر روی سرور به پايان می بريم. دوره بر روی پياده سازی يک وب سايت آموزشی پيش خواهد رفت تا پس از اتمام دوره شما عزيزان نيز بتوانيد وب سايت شخصی خودتان را داشته باشيد. از طرفی با يادگيری تمام مباحث اين پکیج آموزشی، می توانيد در بازار کار بسيار بزرگ و گسترده Net. در ايران به راحتی و با حقوق بالا استخدام شده و يا به صورت فريلنسری پروژه بگيريد و به درآمدهای بسيار بالايی دست پيدا کنيد.
دوره آموزش ASP.NET Core پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 48 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط احمد هادیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 552,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ASP.NET Core پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دانیال هستم

سلام استاد خوبین ، ممنون بابت آموزش ، کاشکه یک سری امکانات جدید رو هم اضافه بکردین استاد

fereshteh

سلام استاد واقعا ممنونم . من یک دوره دیگه در یک سایت دیگه ، برای Asp.net core خریده بودم. باور کنید نه استادش خوب توضیح میداد و نه شیوه بیان و انتقال مفهوم آموزشش خوب بود! با توجه به سرفصلهایی عالی که انتخاب کردین خیلی خیلی خوب و روان ، آموزش دادین .من واقعا خوب فهمیدم AspCore رو. بازم نهایت سپاسگذاری را از شما دارم.

Reza Rs

آموزش نسبتا خوبی بود دارای بار اطلاعاتی بود

امیر علی روشنایی

کاملا مشخصه که این دوره کاملا plan بندی شده وفصل ها و بخش های هر موضوع وتکنولوژی های استفاده شده در هر بخش کاملا کار شده و هدف مند تهیه شده .کمتر دوره ای را دیدم که انقدر دقیق و منظم به سر فصلهای این تکنولوژی یعنی Core بپردازه. والبته که استاد هادیزاده کاملا مسلط به مباحث بودن و با بیان آموزشی خوب به خوبی موضوعات را قابل درک کردند برامون.من واقعا ازشون سپاسگذارم. هم ازین دوره کامل و عالی ، وهم از شخصیت خوب استاد گرانقدر در طی دوره و پاسخ گویی های آن.

Rosa Sh

از اون جایی که تکنولوژی Core خیلی پر محتوا و داکیومنت های زیادی هم داره به نظرم واقعا استاد عالی دوره را بخش بندی کردن و توضیحات هر بخش و موضوع واقعا جامع و کامل و مناسب هر درس بود .من که کاملا از این دوره راضی بودم و واقعا پولش هم حلالشون باشه.مرسیواقعا

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی