اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان فرانسه – کتاب l'atelier سطح A1 – بخش دوم – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش زبان فرانسه – کتاب l'atelier سطح A1 – بخش دوم – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

کتاب L'atelier A1، به طور خاص برای افرادی بدون هیچ‌گونه دانش قبلی زبان فرانسه طراحی شده است و نقطه شروعی مناسب برای یادگیری این زبان را فراهم می‌کند.  مفاهیم و مهارت‌ها به تدریج و به شیوه‌ای اصولی معرفی می‌شوند و پایه‌ای قوی برای یادگیری زبان فرانسه ایجاد می‌کنند. این کتاب به صورتی بر روی واژگان و گرامر تمرکز دارد که به موقعیت‌های واقعی زندگی مرتبط هستند و یادگیری کاربردی زبان فرانسه را میسر می‌سازد. L'atelier A1،، شامل ترکیبی از تمرینات، فعالیت‌های شنیداری و بینش‌های فرهنگی است که یادگیری این زبان محبوب را جذاب و سرگرم‌کننده کرده و فرصت‌هایی را برای تمرین تلفظ زبان فرانسه و بهبود مهارت‌های گفتاری زبان آموزان فراهم می‌کند. در این آموزش، یعنی آموزش کتاب L'atelier A1 بخش دوم، مطابق مسیری که کتاب تعیین کرده است، پیش خواهیم رفت. تمام بخش‌ها را بررسی کرده و توضیح می‌دهیم و در کنار آن به تمام فایل‌های صوتی و تصویری که کتاب برای تفهیم بهتر مباحث و برای تمرینات و پروژه‌های مختلف در نظر گرفته است، خواهیم پرداخت. با این فرادرس، قادر خواهیم بود، بدون نیاز به حضور در کلاس، کتاب L'atelier A1 را باز کنیم و به درک و آگاهی کامل و کافی از محتوای آن دست پیدا کنیم.
دوره آموزش زبان فرانسه – کتاب l'atelier سطح A1 – بخش دوم – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا رضائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان فرانسه – کتاب l'atelier سطح A1 – بخش دوم – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی