اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کروماتوگرافی مایع و کاربرد آن در صنعت – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش کروماتوگرافی مایع و کاربرد آن در صنعت – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

کروماتوگرافی مایع، یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین تکنیک‌های تجزیه‌وتحلیل شیمیایی است. با یادگیری این تکنیک، جداسازی و شناسایی ترکیبات مختلف در نمونه‌های شیمیایی امکانپذیر خواهد بود. همچنین، این روش در زمینه‌های مختلفی از جمله داروسازی، شیمی تجزیه، علوم محیط زیست، غذا و نوشیدنی، بیوشیمی و صنعت شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان یک فراگیر، این تکنیک شما را برای شغل‌های مختلف و زمینه‌های مختلفی آماده می‌سازد. آشنایی با کروماتوگرافی مایع می‌تواند فرصت‌های شغلی جذابی را در صنایع مختلف به عنوان کارشناسان تحقیق و توسعه و کنترل کیفیت فراهم کند. در این آموزش، پس از مرور دانسته‌های گذشته درباره کروماتوگرافی مایع به بررسی منطق جداسازی و فاکتورهای تاثیرگذار بر جداسازی می‌پردازیم و پس از بررسی روش‌های نوین کروماتوگرافی مایع به روش‌های رفع اشکال (Troubleshooting) در دستگاه‌های کروماتوگرفی می‌پردازیم. سپس، به روش‌های خالص‌سازی صنعتی با استفاده از این روش جذاب کروماتوگرافی خواهیم پرداخت. در پایان در این فرادرس، به روش‌های آنالیز دیتا در کروماتوگرافی و فاکتورهای محاسباتی مهم می‌پردازیم. در پایان این آموزش دانشجویان قادر خواهند بود تا فعالیت‌های پژوهشی خود را با استفاده از این روش پیش ببرند و همچنین جهت فعالیت در صنعت آماده خواهند بود.
دوره آموزش کروماتوگرافی مایع و کاربرد آن در صنعت – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کروماتوگرافی مایع و کاربرد آن در صنعت – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی