اطلاعات دوره
دوره آموزش پیشرفته لاراول 8 - پروژه اسنپ فود - پیشرفته
مسیر آموزشی

دوره آموزش پیشرفته لاراول 8 - پروژه اسنپ فود - پیشرفته

200,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 200,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش پیشرفته لاراول 8 قصد داریم بصورت کاملا پروژه محور به آموزش اصول لاراول به همراه طراحی یک وبسایت مشابه اسنپ فود به عنوان پروژه دوره بپردازیم. در این آموزش مباحث پیشرفته لاراول 8 را تقریبا در 16 ساعت به صورت پروژه محور پوشش دادیم. در این آموزش قصد داریم یک وبسایت مشابه اسنپ فود طراحی کنیم، چرا که یادگیری مباحث پیشرفته لاراول با پروژه های کاربردی بسیار راحت تر خواهد بود. مباحثی مانند Relation های لاراول، Middleware ها، Testing و بسیاری از امکانات لاراول را در یک پروژه واقعی به صورت اصولی پیاده سازی می کنیم تا فهم این مباحث برای شما ساده تر شود. توضیحاتی راجع به پروژه این دوره آموزشی:
دوره دوره آموزش پیشرفته لاراول 8 - پروژه اسنپ فود - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی صیفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 200,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش پیشرفته لاراول 8 - پروژه اسنپ فود - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آرمین اسلامی

بدون متن

محمد سروی

با تشکر

Arash Asadi

کیفیت دوره متوسط رو به پایین بوده و مباسب افراد 0 مبتدی می باشد.

حامد خیرآبادی

بسیار عالی و مسلط درست مثل سایر تدریسهایی که داشتید. آرزوی موفقیت برای شما و یه خسته نباشید صمیمانه.اما در پیش نیازهای اعلامی شما موردی در خصوص git ‌و آشنایی چیزی گفته نشده بود. شاید که شخصی مثل بنده در حال حاضر فقط قصد تکمیل کردن اطلاعات خودم رو داشته باشم و ضرورت فرمایش شما در ابتدای تدریس این دوره بر git تمامی ساختار آموزشی رو بهم میریزه. ای کاش در پیش نیازها این مطلب قبد شده بود . مطمئنا همه مثل جنابعالی وارد دنیای کار شاید که نشده باشند و یا یادگیری رو برای یادگیری شروع کرده باشند نه کار در شکل پروژه بیرونی!!

مهرنوش معبودی

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی