اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت زنجیره تامین سبز– پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت زنجیره تامین سبز– پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

زنجیره تامین سبز (Green Supply Chain) رویکردی در مدیریت زنجیره تامین است که با هدف کاهش تاثیرات منفی بر محیط زیست و تحقق توسعه پایدار اتخاذ می‌شود. این رویکرد مدیریتی، منجر به کاهش اثرات منفی اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی در فرایند تولید و توزیع محصولات می‌شود. یادگیری در مورد زنجیره تامین سبز برای کسب‌وکارهای امروزی لازم است تا عملیات خود را با مسئولیت‌های زیست‌محیطی و اجتماعی هماهنگ کنند، قوانین خود را با مقررات تطابق دهند، انتظارات مصرف‌کنندگان را برآورده و از موفقیت در بلندمدت با چشم‌انداز جهانی در حال توسعه اطمینان حاصل کنند. در این آموزش، ابتدا مفاهیم اساسی مدیریت زنجیره تامین سبز آموزش داده می‌شود. در ادامه طراحی انتخاب تامین‌کنندگان متناسب با زنجیره تامین سبز و ارتباط آن‌ها با یکدیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت موضوعات حمل‌ونقل و لجتسیک در راستای پیاده‌سازی زنجیره تامین سبز در یک سازمان تحلیل می‌شود.
دوره آموزش مدیریت زنجیره تامین سبز– پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت زنجیره تامین سبز– پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی