اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی سیستم های تولید برق خورشیدی با متلب – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش طراحی سیستم های تولید برق خورشیدی با متلب – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

یادگیری طراحی سیستم‌های تولید برق خورشیدی برای مهندسان برق از جهت آشنایی با نحوه کار و بررسی سیستم‌های تجدیدپذیر انرژی امری مفید است. با توجه به اینکه در دنیای امروز، تولید انرژی الکتریکی به سمت انرژی‌های پاک و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی می‌رود، وجود مهندسین فعال در این حوزه، لازم و ضروری است. مهندسان و متخصصان انرژی، با یادگیری طراحی سیستم‌های تولید برق خورشیدی، می‌توانند به طراحی، تجزیه‌وتحلیل، بهینه‌سازی و شبیه‌سازی سیستم‌های پیچیده تولید برق خورشیدی بپردازند. همچنین، با استفاده از متلب، متخصصین می‌توان به صورت دقیق و کارآمد پارامترهای مختلف سیستم را تنظیم و مدل‌های مختلفی از سیستم‌های خورشیدی را طراحی کرد و قبل از پیاده‌سازی واقعی، سیستم‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد تا عملکرد آن‌ها را بهبود بخشید. در این آموزش، ابتدا با مقدمات سیستم‌های برق خورشیدی، پنل‌های خورشیدی و موجودیت انرژی‌های پاک آشنا شده و سپس به معرفی سیستم‌های تولید برق خورشیدی متصل و جدا از شبکه خواهیم پرداخت. پس از بررسی انواع سیستم‌ها و آشنایی با اجزای به‌کاررفته در آن‌ها، نحوه محاسبه و طراحی دقیق برای ساخت یک نیروگاه خورشیدی را یاد می‌گیریم. در ادامه، با ادوات الکترونیک قدرت به‌کاررفته در این سیستم‌ها، مانند اینورترهای خورشیدی آشنا می‌شویم. در انتها، برای بررسی عملکرد سیستم، یک شبیه‌سازی در نرم‌افزار متلب انجام می‌دهیم تا با نحوه شبیه‌سازی این نوع سیستم‌ها آشنا شویم.
دوره آموزش طراحی سیستم های تولید برق خورشیدی با متلب – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی سیستم های تولید برق خورشیدی با متلب – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی