اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت وظایف زمان بندی شده در Asp.net Core با استفاده از Quartz - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت وظایف زمان بندی شده در Asp.net Core با استفاده از Quartz - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره مدیریت وظایف زمان بندی شده در Asp.net Core با استفاده از کتابخانه Quartz به زمان بندی کارها در فواصل زمانی مشخص در اپلیکیشن و وب سایت خواهیم پرداخت. اگر قصد اجرای برخی کارها به صورت زمانبندی شده و در فواصل زمانی مشخص را در اپلیکیشن و وب سایت دارید، این آموزش به شما کمک خواهد کرد تا به بهترین شکل ممکن آن را انجام دهید. کارهایی مانند ارسال خبرنامه، فرستادن SMS تبریک تولد به کاربران تان یا SMS اطلاع رسانی تخفیف های محصولات و یا بک آپ گرفتن از اپ یا وب سایت در بازه های زمانی مشخص و هماهنگ سازی داده ها بین دو منبع داده از جمله اَعمالی هستند که می توان به صورت زمانبندی شده آن را انجام داد. کتابخانه ی Quartz.NET، از کتابخانه ای با نام Quartz و از زبان Java به NET. منتقل شده است. Quartz.NET، رایگان و متن باز است. از طریق NuGet می توانید با تایپ عبارت quartz در فرم مربوطه، این کتابخانه را نصب کنید. این کتابخانه در برنامه های Desktop و Web حتی یک Shared Server تست شده است و به خوبی انجام وظیفه می کند.
دوره آموزش مدیریت وظایف زمان بندی شده در Asp.net Core با استفاده از Quartz - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط احمد هادیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت وظایف زمان بندی شده در Asp.net Core با استفاده از Quartz - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد اکبری

خیلی ممنون از لطف شما بسیار عالی

امیر علی روشنایی

استاد ممنون از این آموزشتون خیلی بدردم خورد واقعا

شیما خالقی

با تشکر از این آموزش خوب و رایگان شما

کامران موسویان

سلام استاد سپاس از آموزش رایگان و ارزشمند شما

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی