اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل سیستم های انرژی - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل سیستم های انرژی - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:جواد نعمتی0
  • زمان:
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سیستم‌های انرژی، انرژی را به صورت‌های مختلف از یک شکل به شکل دیگر تبدیل می‌کنند و نیازهای انسانی و صنعتی را تامین می‌کنند. این سیستم‌ها متناسب با نوع انرژی مورد استفاده به چندین دسته از جمله انرژی حرارتی، الکتریکی، مکانیکی، شیمیایی و نوری تقسیم شوند. این سیستم‌ها به دو دسته اصلی سیستم‌های انرژی تجدیدپذیر و سیستم‌های انرژی غیرتجدیدپذیر  تقسیم می‌شوند. انرژی از مهم‌ترین نهاده‌های توسعه و از اصلی‌ترین عوامل تولید است. تامین امنیت انرژی و شناخت سیستم‌های انرژی برای مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان و صاحبان منابع اولیه انرژی در جهان از اهمیت بالایی برخوردار است. از سوی دیگر، تولید و مصرف انرژی، نقش به‌سزایی در محیط زیست و سلامت آن ایفا می‌کند. ذات سیستم انرژی به گونه‌ای است که هر تصمیمی که در آن گرفته شود دارای تاثیرات طولانی مدت است. در این آموزش، ابتدا به انرژی، مدیریت و صرفه‌جویی آن می‌پردازیم و سپس سیستم‌های انرژی در مقیاس جهان و منطقه‌ را تحلیل و ارزیابی می‌کنیم. مباحثی مانند منابع انرژی و تحلیل اقتصادی استخراج و بهره‌برداری منابع نفت و گاز و دیگر منابع و انرژی و محیط زیست از دیگر موارد مطرح شده در این آموزش هستند.
دوره آموزش تحلیل سیستم های انرژی - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط جواد نعمتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل سیستم های انرژی - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی