اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور OpenSees – مدل سازی غیرخطی قاب‌ های بتن‌ آرمه – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور OpenSees – مدل سازی غیرخطی قاب‌ های بتن‌ آرمه – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

OpenSees نرم‌افزار متن‌باز Open source رایگان است که یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارها در گرایش‌های سازه، زلزله و ژئوتکنیک است. این نرم‌افزار دارای کتابخانه‌های وسیع از انواع المان‌ها مانند المان‌های خرپایی، تیر - ستونی، بدون طول است، همچنین موتورهای بسیار قدرتمند برای تحلیل دارد که موجب سرعت بسیار بالای تحلیل نسبت به نرم‌افزارهای موجود دیگر از جمله ETABS و SAP2000 می‌شود. به همین دلیل برای محققان و مهندسان عمران کارایی و اهمیت بالایی دارد. انجام تحلیل‌های غیرخطی در راستای به ثمر رساندن پروژه‌های تحقیقاتی در اغلب موارد اجتناب‌ناپذیر است. بسیاری از دانشجویان عمران در گرایش‌های سازه و زلزله در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری، در روند انجام پایان‌نامه‌های خود به انجام تحلیل‌های غیرخطی برخورد می‌‌کنند؛ بنابراین، آگاهی از نحوه صحیح انجام این تحلیل‌ها با درنظرگرفتن نکات و ریزه‌کاری‌های آن، از اهمیت بسیاری برخوردار است. این آموزش به دو بخش «مباحث نظری» و «پروژه نرم‌افزاری» تقسیم می‌شود. در ابتدا تمام نکات، مباحث و موارد موردنیاز مربوط به انجام تحلیل‌های غیرخطی قاب‌های خمشی بتن‌آرمه به زبانی ساده و قابل‌فهم تشریح و در ادامه با ورود به نرم‌افزار OpenSees، مطالب ارائه‌شده به طور عملی پیاده‌سازی می‌شوند. شایان‌ذکر است که به‌منظور تسهیل انجام محاسبات مربوط به عامل‌های مدل رفتاری «ایبارا-مدینا-کراوینکلر»، تعدادی فایل اکسل توسط مدرس تهیه شده که به همراه آموزش در اختیار دریافت‌کنندگان قرار می‌گیرند.
دوره آموزش پروژه محور OpenSees – مدل سازی غیرخطی قاب‌ های بتن‌ آرمه – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور OpenSees – مدل سازی غیرخطی قاب‌ های بتن‌ آرمه – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی