اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تربیت مدرس – مهارت تدریس ارائه و سخنرانی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش تربیت مدرس – مهارت تدریس ارائه و سخنرانی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

متخصصین حوزه ارائه و تدریس، اعتقاد دارند که ارائه و پرزنت یک محصول از خود محصول مهم‌تر است؛ یعنی تنها با یک ارائه جذاب است که می‌توان یک محصول، خدمت یا تخصص را به فروش رساند یا استیو جابز اعتقا داشت نحوه ارائه هر چیزی اهمیت آن را مشخص می‌کند. اگر تخصص هر شخصی مهم است باید شیوه ارائه آن را به شکل جدی و در سطح بالایی یاد گرفت. در نهایت، برای اینکه بتوان مخاطب خود را تا آخرین لحظه تدریس حفظ کرد و ارائه کاربردی و مفیدی داشت، یادگیری مهارت‌های تدریس، ارائه و سخنرانی یکی از نیازهای ضروری خواهد بود. در مجموع، می‌توان گفت که آموزش تربیت مدرس، کمک می‌کند تا مهارت‌های ارائه را بهبود بخشید و به‌طور جذاب، تاثیرگذار و با اعتماد‌به‌نفس بالاتری به مقوله تدریس پرداخت. در این آموزش، جزءبه‌جزء و به صورت کاربردی، طراحی یک دوره آموزشی را یاد می‌گیریم و با انجام تمرینات کاربردی تسلط کافی در این حوزه را کسب خواهیم کرد.
دوره آموزش تربیت مدرس – مهارت تدریس ارائه و سخنرانی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تربیت مدرس – مهارت تدریس ارائه و سخنرانی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی