اطلاعات دوره
دوره آموزش کامل دستورات sql و آموزش کوئری نویسی (آموزش T - SQL) - پیشرفته
مسیر آموزشی

دوره آموزش کامل دستورات sql و آموزش کوئری نویسی (آموزش T - SQL) - پیشرفته

200,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 200,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره دستورات SQL و آموزش کوئری نویسی به طور کامل و پیشرفته آموزش میبینید و T-SQL که یک زبان استاندارد برای تمام بانک های اطلاعاتی هست آموزش داده میشود. احتمالا شما تا به حال یک دستور  select ساده را نوشته اید تا اطلاعات ذخیره شده در یک دیتابیس را واکشی کنید و ببیند، به این کار کوئری (query ) نوشتن می گویند و زبانی که شما با آن کد نوشتید  T-SQL می باشد. به طور خلاصه زبان T-SQL یک استاندارد برای کار با بانک های اطلاعاتی است و محدود به پایگاه داده SQL نمی شود، لذا بسیاری از پایگاههای داده از این زبان پشتیبانی می کنند. به عنوان مثال دستورات بازیابی اطلاعات از جدول در Access و SQL Server و Oracle بسیار زیاد شبیه به هم هستند. این زبان بسیار شبیه به زبان محاوره ای است که به SQL می گوید که چه کاری انجام دهد.
دوره دوره آموزش کامل دستورات sql و آموزش کوئری نویسی (آموزش T - SQL) - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط وحید چشمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 200,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش کامل دستورات sql و آموزش کوئری نویسی (آموزش T - SQL) - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

mohsen ranjbar

مفید بود تشکر

فاطمه دهقانی

خوب بود و کاربردی

امیر حسین

عالی

j r

عالی بود

احسان محمدیان

خوب

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی