اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش چاپ سیلک مقدماتی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش چاپ سیلک مقدماتی – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

چاپ سیلک یک روش چاپ است که در آن، از یک قالب یا شبکه از پارچه یا پلیمر برای انتقال مواد رنگی به سطح مورد چاپ استفاده می‌شود. این روش به عنوان یکی از روش‌های سنتی چاپ محسوب می‌شود و برای چاپ روی انواع مختلف مواد از جمله پارچه، کاغذ، پلاستیک، فلز و شیشه استفاده می‌شود. چاپ سیلک‌اسکرین، به دلیل مزایای بسیاری که دارد، یکی از رایج‌ترین روش‌های چاپ در صنعت است. این چاپ به ما امکان می‌دهد تا بر روی سطوح مختلفی مانند پارچه و کاغذ، با دقت و کیفیت بالا طرح و نوشته خود را چاپ کنیم. این چاپ از لحاظ اقتصادی صرفه خوبی دارد. در این آموزش سعی بر این است که از مراحل مقدماتی شروع و تا مراحل نگهداری به پیش برویم. با لوازم مورد نیاز آشنا می‌شویم؛ به مراحل آماده کردن طرح و ساختن کلاف می‌رسیم؛ شابلون در چاپ بسیار حائز اهمیت است؛ لذا به مراحل حساس کردن و شستشوی شابلون می‌پردازیم و در نهایت سعی می‌کنیم به سایر نکاتی که در مراحل چاپ می‌تواند موثر باشد، اشاره کنیم.
دوره آموزش چاپ سیلک مقدماتی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش چاپ سیلک مقدماتی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی