اطلاعات دوره
آموزش مفهوم هش و کاربرد به همراه پروژه - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش مفهوم هش و کاربرد به همراه پروژه - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش مفهوم هش و کاربرد با جادی قصد داریم به درک مفهوم هش و کاربردهای هش بپردازیم و یک تمرین مرتبط با هش کردن را با یک دیگر پیاده سازی کنیم. هش به عملکردی گفته می شود که ورودی حروف و اعداد را به یک خروجی رمزنگاری‌ شده با طول ثابت تبدیل می‌ کند. Hash با استفاده از الگوریتم های خاص ساخته می‌ شود و برای مدیریت بلاک چین ها ضروری است. در ادامه درک برنامه نویسی با جادی در این دوره کوتاه به هش خواهیم پرداخت، هش مفهوم مهمی در برنامه نویسی است. به زبانی ساده تر هش ها فانکشن هایی هستند که می توانند اطلاعات را به ترکیبی از بیت های دیگر با طول ثابت تبدیل کنند و نتیجه هم همیشه برای ورودی ثابت، ثابت است. مثلا فرض کنید می خواهید بدانید آیا فایلی که دانلود کرده اید سالم است یا نه، یا می خواهید تعداد زیادی دیتا را در محلی ذخیره کنید و سریع آن ها را پیدا کنید. در همه ی موارد هش کاربرد دارد. درک مفهوم هش برای یک برنامه نویس لازم و ضروری است در این دوره به معرفی و بیان کاربردهای هش پرداخته ایم.
دوره آموزش مفهوم هش و کاربرد به همراه پروژه - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مفهوم هش و کاربرد به همراه پروژه - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Vahab

کاربردی بود ممنون از جادی

Mehdi

thanks very good!

پویا امیری

عالیه مرسی از جادی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی