اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی پرایس اکشن به سبک عرضه و تقاضای الفونسو – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی پرایس اکشن به سبک عرضه و تقاضای الفونسو – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

تریدینگ سخت‌ترین و بی‌رحم‌ترین شغلی است که راحت می‌توان در آن ثروتمند شد. از زمانی که بازارهای پرریسک مالی در جهان گسترش پیدا کرد، افراد زیادی مشتاقانه و با آرزوهای بزرگی وارد این بازارها شدند و اکثرا شکست‌خورده از این بازارها خارج شدند. هدف نهایی تمامی معامله‌گران، رسیدن به جام مقدس معامله‌گری است که همیشه تعداد انگشت‌شماری به این هدف دست پیدا کرده‌اند. هدف درست است ولی راه و روش رسیدن به آن اشتباه است. هدف از ارائه این دوره، آموزش پرایس اکشن واقعی به روش مالی رفتاری به جای مالی کلاسیک است که نشان می‌دهد همه چیز در رفتار معامله‌گران نهفته شده نه در اندیکاتورها و الگوهای مالی کلاسیک. در نهایت علاقه‌مندان در این دوره، با یادگیری اصولی رفتار معامله‌گران قبل از سایر تریدرها، سه چیز مهم را قبل از سایرین تشخیص خواهند داد و بعد تصمیم خواهند گرفت که در آن لحظه، وارد معامله بشوند یا خیر.
دوره آموزش مقدماتی پرایس اکشن به سبک عرضه و تقاضای الفونسو – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی پرایس اکشن به سبک عرضه و تقاضای الفونسو – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی