اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی چارچوب استراتژیک زنجیره تامین – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش طراحی چارچوب استراتژیک زنجیره تامین – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

زنجیره تامین یکی از حیاتی‌ترین و بزرگترین چالش‌های امروز تمامی صنایع است. طراحی درست زنجیره تامین با توجه به استراتژی‌های سازمان، کاری دشوار و حساس است. طراحی مغایر با استراتژی‌های سازمان می‌تواند منجر به خسارات فراوان و حتی نابودی آن شود. لذا برقراری ارتباط بین زنجیره تامین و استراتژی سازمان، امری مهم محسوب می‌شود که پرداختن به آن ضروری است. امروزه در بسیاری از صنایع مفاهیم مختلف زنجیره تامین ایجاد شده است، اما این فرایند مهم و حیاتی در سازمان‌ها باید با براساس استراتژی کلان سازمان‌ها پیاده‌سازی شود. متاسفانه این نکته ظریف در سازمان‌ها عموما نادیده گرفته می‌شود که این امر می‌تواند موجب زیان‌های فراوانی شود. از این جهت یادگیری این مبحث می‌تواند از ضرر و زیان‌های احتمالی جلوگیری و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند. در این آموزش، ابتدا زنجیره تامین را با دید استراتژیک تعریف می‌کنیم، سپس ارکان مهم آن با همین دیدگاه تشریح و تحلیل می‌‌کنیم. در ادامه به طراحی شبکه زنجیره تامین و گسترش آن در سطوح بین‌المللی می‌پردازیم و همچنین نقش آن در طراحی و ایجاد یک محصول جدید را بررسی می‌کنیم. در نهایت با توجه به گسترش روزافزون مباحث IT آینده این رشته بررسی شده و در خصوص بودجه‌بندی در زنجیره تامین مختصر توضیحی ارائه می‌دهیم. هدف از این آموزش یادگیری نحوه ایجاد ارتباط زنجیره تامین با استراتژی‌های سازمان و پیاده‌سازی آن در راستای اهداف کلان سازمان‌ها است.
دوره آموزش طراحی چارچوب استراتژیک زنجیره تامین – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی چارچوب استراتژیک زنجیره تامین – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی