اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ریاضی پایه هفتم – مرور و حل تمرین – راهبردهای حل مساله – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ریاضی پایه هفتم – مرور و حل تمرین – راهبردهای حل مساله – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

به دلیل پایه‌ای بودن و اهمیت بالای درس ریاضیات در کل مقاطع تحصیلی، از این رو کسب نمره و تراز علمی بالا از این درس می‌تواند در ادامه مسیر تحصیلی، یاری دهنده دانش‌آموزان باشد. به دلیل ضرایب دروس هفتم در انتخاب رشته پایه نهم، کسب نمره خوب از این درس می تواند در پایه نهم بسیار حائز اهمیت باشد. مرور و حل تمرینات ریاضی باعث افزایش اعتمادبه‌نفس دانش‌آموزان در حل مسائل ریاضی می‌شود و آن‌ها را در مواجهه با مسائل ریاضی در آزمون‌ها و وظایف مدرسه آماده می‌‌کند. همچنین، حل تمرین به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا درک بهتری از مفاهیم ریاضی پیدا کنند و برای همیشه این مفاهیم را در مغز خود حک کنند. در این آموزش سعی داریم با حل نمونه سوالات متعدد فصل راهبردهای حل مساله، دانش آموزان را برای امتحانات پایانی و آزمون‌های موسسه‌های مختلف آماده کنیم.
دوره آموزش ریاضی پایه هفتم – مرور و حل تمرین – راهبردهای حل مساله – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریاضی پایه هفتم – مرور و حل تمرین – راهبردهای حل مساله – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی