اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روانشناسی شناختی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش روانشناسی شناختی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

روانشناسی شناختی یا Cognitive Psychology شاخه‌ای از روانشناسی است که به مطالعه فرایندهای ذهنی می‌پردازد. همچنین موضوعاتی مانند نحوه ادراک، توجه، یادگیری، حافظه و یادآوری و فرایندهای شناختی بصری و شنیداری و نحوه تفکر انسان‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. یافته‌های روانشناسی شناختی می‌تواند به ما در درک و فهم اینکه افراد چگونه فکر می‌کنند و چگونه اطلاعات و خاطرات را به ذهن می‌سپارند کمک کند. در روانشناسی شناختی، تاکید بر فرایندهای ذهنی و چگونگی کسب اطلاعات و تعبیر و تفسیر آن‌ها است. در این آموزش ابتدا با مفهوم شناخت و روانشناسی شناختی آشنا می‌شویم و عوامل موثر در شکل‌گیری آن‌ را خواهیم شناخت. سپس با فرایندهای اصلی مغز و کارکرد آن‌ها آشنا خواهیم شد. در نهایت مفاهیمی همچون حافظه، ادراک، تصویر ذهنی، توجه، زبان و تفکر، تصمیم‌گیری و هوش را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
دوره آموزش روانشناسی شناختی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط بهناز جوانشیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روانشناسی شناختی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی