اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی علوم داده – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مبانی علوم داده – پیش ثبت نام

100,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 100,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

علم داده، یک زمینه ترکیبی است که از داده‌های ساختاریافته و بدون ساختار، با استفاده از الگوریتم‌ها، فرایندهای علمی و اصطلاحات مختلف علومی مانند آمار، علوم کامپیوتر و ریاضیات به منظور تجزیه‌وتحلیل، تفسیر، تصمیم‌گیری و پیش‌بینی، بهره  می‌برد.  یادگیری علم داده، افراد و سازمان‌ها را با ابزارهای لازم برای مهار قدرت داده‌ها، تصمیم‌گیری‌های داده‌محور و کسب مزیت رقابتی در دنیای داده‌محور مجهز می‌کند و این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا نوآوری کنند، کارایی را بهبود بخشند و به نتایج بهتری در حوزه‌های مختلف دست پیدا کنند. در این آموزش با تاریخچه و ضرورت استفاده از علم داده آشنا می‌شویم. این فرادرس شامل تعریف مفاهیم کلیدی علم داده، مانند داده‌ها، تجزیه‌وتحلیل داده و تجزیه‌وتحلیل آماری است. در این آموزش یاد می‌گیریم که چگونه داده‌ها را از منابع مختلف جمع‌آوری کرده و سپس، چگونه آن‌ها را پاکسازی و پیش‌پردازش کنیم؛ تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و تجزیه‌وتحلیل آماری را با استفاده از روش‌های آماری، یاد می‌گیریم. به یادگیری ماشینی و تجسم داده‌ها می‌پردازیم و در نهایت، شما مهارت‌های لازم برای تفسیر داده‌ها و استخراج بینش‌های معنادار از آن‌ها را خواهید آموخت. این فرادرس به شما پایه‌های قوی در علم داده را فراهم می‌کند تا بتوانید در حوزه‌های مختلف از این علم استفاده کنید.
دوره آموزش مبانی علوم داده – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 100,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی علوم داده – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی