اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کتابخانه Formik برای مدیریت فرم ها در React.JS + پروژه کاربردی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش کتابخانه Formik برای مدیریت فرم ها در React.JS + پروژه کاربردی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

Formik یک کتابخانه قدرتمند و منبع‌باز برای مدیریت فرم‌ها در React است که توسط Jared Palmer توسعه یافته است. این ابزار به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا با کمترین کدنویسی و خطا، فرم‌های پیچیده و پویا را به راحتی ایجاد و مدیریت کنند. این کتابخانه با تمرکز بر ساده‌سازی مدیریت فرم‌ها، اعتبارسنجی و ارسال اطلاعات، فرایند توسعه فرم‌ها را به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد. در این آموزش به صورت عملی، با کتابخانه Formik در React کار خواهیم کرد و اصول مدیریت فرم‌ها و ارسال آن‌ها را یاد می‌گیریم. همچنین، نحوه مدیریت حالت فرم‌ها، ارسال فرم‌ها و بارگذاری و بازنشانی داده‌های فرم را بررسی می‌کنیم. در ادامه، به اعتبارسنجی فرم‌ها با استفاده از Yup و بهبود تجربه کاربری می‌پردازیم. در گام بعدی، از کامپوننت‌های اصلی Formik مانند Formik، Form، Field و ErrorMessage استفاده خواهیم کرد و شیوه سفارشی‌سازی آن‌ها را یاد می‌گیریم و مدیریت داده‌های پیچیده با FieldArray و FastField را خواهیم آموخت. با ساخت کنترل‌های Formik قابل استفاده مجدد و پیاده‌سازی کامپوننت‌های سفارشی آشنا می‌شویم و در پایان، چند نمونه فرم را در قالب پروژه پیاده‌سازی خواهیم کرد.
دوره آموزش کتابخانه Formik برای مدیریت فرم ها در React.JS + پروژه کاربردی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط نعیم یوسفی‌فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتابخانه Formik برای مدیریت فرم ها در React.JS + پروژه کاربردی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی