اطلاعات دوره
آموزش php به زبان ساده و سریع - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش php به زبان ساده و سریع - مقدماتی

39,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 39,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش php به زبان ساده و سریع قصد داریم بصورت مقدماتی همراه با پروژه به آموزش قواعد و دستورات زبان برنامه نویسی php بپردازیم. امروزه در دنیای وب و برنامه نویسی سایت از php به عنوان یکی از زبان های محبوب سمت سرور یاد می شود. در واقع بیشترین محبوبیت و کاربرد در زبان های سمت سرور برای زبان برنامه نویسی php است و تقریبا اکثر برنامه نویسان با این زبان آشنا و با آن کار کرده اند. ما قصد داریم در این دوره به آموزش زبان php به زبان ساده بپردازیم. در واقع قرار است که در این دوره آموزشی سریع به صورت مقدماتی با زبان برنامه نویسی php آشنا شده و مقدمات کار با زبان برنامه نویسی php را فرابگیرید. همچنین همراه این دوره آموزشی یک پروژه عملی کوچک نیز ارائه می شود تا کیفیت دوره بالا رفته و شما با نحوه کد نویسی یک پروژه در زبان php نیز آشنا شوید.
دوره آموزش php به زبان ساده و سریع - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد داودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 39,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش php به زبان ساده و سریع - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی PHP سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی PHP در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

میم دال

برای شروع کار خوبه خیلی سریع حق مطلب رو ادا کردن

نازنین زهرا

بهتر بود بعضی جلسات فایل ضمینه داشته باشن ولی در کل برای شروع کار خوب بود.

محمد رضا رضایی

خب همین طور که دوستان اشاره کردن سطح این دوره مقدماتی و برای تازه وارد ها مفیده

نوشین شهرامی

خب این دوره در حد مقدماتی بود و میتونه برای آشنایی با این زبان مفید باشه

سجاد علی

واقعا مطالب اصلی گفته شده و از حاشیه مطالب زیاد زده شده برای آشنایی کلی با زبان پی اچ پی عالیه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی